Szeroki męski snowboard all-mountain Nitro PRIME RAW . Dzięki swojemu kształtowi i krzywiźnie ten snowboard będzie odpowiedni do doskonalenia i doskonalenia Twoich umiejętności. Więcej informacji i inne dane techniczne można znaleźć poniżej.
Właściwa deska do szybkiego doskonalenia i nauki trików, taka jest szerokość Nitro PRIME RAW . Więc nie wahaj się i zamów już teraz!
Dane techniczne:
- Poziom: początkujący / średniozaawansowany
- Wygięcie: Flat-out rocker - płaski kształt na środku deski i uniesienie palców i pięty nieco wcześniej niż zwykle
- Przeznaczenie: All-mountain
- Rdzeń: Powercore - rdzeń z drewna topoli, który zapewnia dobrą wytrzymałość, lekkość i świetne połączenie
- Kształt: kierunkowy
- System wiązania: 4 x 2
- Radial Sidecut: najprostszy taliowanie, które sprawia, że deska jest wszechstronna i przewidywalna
- Prowadnica: Premium wytłaczana podstawa FH - odporna na poślizg podczas jazdy ulicznej. Jest łatwy w utrzymaniu, trwały i szybki
- Laminowanie: Laminaty Bi-Lite – laminowanie w dwóch kierunkach dla lepszej wydajności i obsługi
- Flex: 5/10
Certyfikat FSC - 100% drewna pochodzącego ze zrównoważonego wydobycia
100% Natural Speed Wax – biodegradowalny wosk pochodzący ze źródeł odnawialnych
Tabela rozmiarów i inne informacje:
149 | 152 | 155 | 156 W | 158 | 159 W | 162 | 163 W | 165 W | |
Waga jeźdźca (kg) | 50-70 | 50-70 | 55-75 | 60-80 | 65-85 | 65-85 | 70- | 70- | 75- |
Krawędź kontaktowa (cm) | 109 | 112 | 115 | 115 | 117 | 117 | 121 | 121 | 123 |
Szerokość obcasa (cm) | 28.4 | 29,8 | 30 | 31.4 | 30.2 | 31,6 | 30.4 | 31,8 | 32 |
Szerokość środkowa (cm) | 23.8 | 25.2 | 25.6 | 26,8 | 25.6 | 27 | 25.8 | 27.2 | 27.4 |
Szerokość końcówki (cm) | 28.4 | 29,8 | 30 | 31.4 | 30.2 | 31,6 | 30.4 | 31,8 | 32 |
Wycięcie (m) | 6.8 | 7.2 | 7.6 | 7.6 | 7.8 | 7.8 | 8.4 | 8.4 | 8.6 |
Zakres postawy (cm) | 42-54 | 48-60 | 48-60 | 48-60 | 50-62 | 50-62 | 50-62 | 50-62 | 52-64 |
Cofnięcie (mm) | -15 | -15 | -15 | -15 | -15 | -15 | -15 | -15 | -15 |
Twardość | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Wkładki | 4×2 / 4×4 | 4×2 / 4×4 | 4×2 / 4×4 | 4×2 / 4×4 | 4×2 / 4×4 | 4×2 / 4×4 | 4×2 / 4×4 | 4×2 / 4×4 | 4×2 / 4×4 |